Jaarverslagen 2024 en 2025

Na de jaren waarin de Tekendokter van start ging, werd opgebouwd tot een stabiele basis van één naar twee, naar drie en uiteindelijk nu naar vijf Tekendokters in twee ziekenhuizen op verschillende poliklinieken en afdelingen, is het nu tijd voor consolidatie, ideeën voor meer naamsbekendheid, een uitbreiding van het aantal donateurs en verkenning van de mogelijkheden tot uitbreiding van Stichting de Tekendokter naar meer locaties (ziekenhuizen en/of andere zorginstellingen).

Start 2024

Het jaar 2024 is in volle vaart van start gegaan, met een extra Tekendokter in Haarlem, in het Spaarne Gasthuis (Myung Beekman) en een fantastische brainstorm met alle Tekendokters bij elkaar, waar veel nieuwe, inspirerende ideeën over tafel gingen, en waar iedereen met een tas vol uit te werken en in gang te zetten ideeën haars weegs ging.

Projecten

Zo gaan Marieke en Marjolijn werken aan een mooi nieuw project: een boek met tekenopdrachten voor de kinderen in het ziekenhuis (voor de momenten waarop de Tekendokter niet in het ziekenhuis is, maar de kinderen wel graag doorgaan met tekenen).

Marieke hield eind maart een geweldige pitch bij BNI, een grote netwerk organisatie die mensen, bedrijven en organisaties met elkaar in contact brengt. En met haar pitch over Stichting de Tekendokter won zij meteen de BNI Pitch prijs! Wie weet wat deze contacten-ketting in beweging zet...

Zie voor meer nieuws, jaaroverzichten en toekomstplannen onderstaande PDF documenten (of stuur een berichtje naar post@tekendok.nl, dan sturen wij u de documenten toe).

tekeningvandemaand

Tekening van de maand door:

Julian
volgonsop instagram

Volg ons op Instagram

Klik hier

Steun ons heart

Doneer zodat we nog meer kinderen die in het ziekenhuis liggen een moment van afleiding kunnen geven met een leuke tekenles.

Klik Hier